-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
ISS velger Renault
Det store serviceselskapet ISS skifter leverandør av varebiler. Renault erstatter Citroen og Ford.
NÆRINGSLIV: ISS har en bilflåte på rundt 1100 biler. Hoveddelen er små varebiler.
Etter en anbudsrunde skifter nå ISS fra Citroen og Ford til Renault, og med fokus på Kangoo.
Bilene skal fortsatt driftes av Leaseplan, som også har restverdiansvaret for bilene.
Direktør Anders Gadsbøll i importselskapet til Renault sier at man i dag ikke vet hvor mange biler Renault vil levere.
- ISS har en bilflåte på 1100 biler, men vår avtale gjelder i første rekke for varebilene, sier Gadsbøll.
Avtalen med ISS er en av de største Renault-importøren har tegnet. Bilene skal leveres til ISS i hele landet via lokale Renault-forhandlere.
Renault er også en av flere som har leveranseavtaler med Posten-Bring. - Ingen kjenner til hvilke volum Posten-Bring vil ta ut, sier Gadsbøll.
Renault tar nå mål av seg å selge nesten 1000 varebiler i Norge årlig (rsultatet i 2013 ble snaut 400). Bilene skal selges av alle Renault-forhandlere.
- Renault er størst på varebiler i Europa og minst i Norge. Det skal vi gjøre noe med, sier Gadsbøll.
Hovedmodellen blir Kangoo, men andelen elektriske varebiler blir ikke stort. - Elektriske varebiler er foreløpig for spesielt interesserte, avslutter Gadsbøll.