-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
19 nye busser i Nittedal
Norgesbuss AS har inngått avtale med Ruter om busskjøring i Nittedal. MAN skal levere 16 busser og Solaris leverer tre.
Avtalen har en årlig omsetning på 52,4 millioner og varer frem til juni 2018, med mulighet for ett års forlengelse. Oppstart av kontrakten er 26. juni 2016, opplyser Norgesbuss.
Biodrivstoff
Selskapet skal bruke 32 busser, hvorav 16 ordinære busser og tre minibusser er helt nye. MAN skal levere 16 busser og Solaris skal levere tre busser.
«Med 19 nye busser og overgang til fornybart biodrivstoff på alle bussene allerede i juni 2016, sikrer Norgesbuss AS et miljøvennlig, robust og godt ruteopplegg for kundene i Nittedal», heter det i selskapets pressemelding.
Først ute
De nye bussene har lavutslippsmotorer i Euro 6-klassen. Samtlige busser vil kjøre på fornybar biodiesel, og da på såkalt Hydrotreated Vegetable Oil (HVO) om vinteren. Dette drivstoffet har omtrent samme vinteregenskaper som konvensjonell diesel, og skal gi store reduksjoner i CO2-utslipp.
– For Norgesbuss er det viktig å være i forkant på miljøområdet. Det er derfor gledelig for oss å være først ute av bussoperatørene med bruk av annen generasjons biodiesel på kjøring for Ruter, sier administrerende direktør i Norgesbuss AS, Atle Rønning.