-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Biloppretter
Bilskadesenteret Voss AS
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Innkjøper
Møller Bil AS
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Romerike
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Serviceingeniør
Hyundai Motor Norway
-
Vedlikeholdstekniker
Bertel O. Steen Drammen
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Tettere blant pickupene
SsangYong har jobbet med pickuper omtrent like lenge som merket har vært i Norge. Og de første kom for 30 år siden.
Musso er det sikkert mange som husker. Den kom som pickup. Det samme gjorde Actyon litt senere.
Og nå er den indisk eide korea-produsenten i gang med en ny generasjon Actyon Sport.
Den skal vises på Geneveutstillingen om to måneder, men bilde av den er allerede sluppet og det er vel veldig sannsynlig at det er den dobbeltkabinen de viser oss som vil være aktuell for Norge.
I BILs lanseringskalender står det forresten at den skal debutere i mai.
Som kjent har merket en ny importør i Norge nå, men det er ikke det eneste eksemplet på ny innsats fra SsangYong. I fjor satte de ny produksjonsrekord, 144.000 biler – der riktignok bare snaue 40.000 gikk til eksport.
De er imidlertid ganske sikre på at den nye pickupn skal bidra både til høyere produksjonstall og større eksportvolum.
Dagens utgave stammer fra 2012 og begynner selvfølgelig å merke alderen. Den kommende versjonen er bygget på den nye Rexton-plattformen som åpenbart er mottatt med begeistring av dem som har prøvd den. Selv om noen har klagd over litt for beskjeden motor.
Fremdeles er det Mercedes-minner i den avdelingen. 2,2 liters 181 hesters dieselmotoren er koblet til en syv trinns automat som til og med er Mercedes-bygget.
Flere detaljer etter Geneve.
Og dermed har vi enda en deltaker i det stadig tettere pickup-segmentet her hjemme.