-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Ny Caddy i 2020
Norges nest mest solgte varebilmodell lanseres i ny drakt i februar 2020. Nå antyder Volkswagen hva vi har i vente.
Det er ikke lenge siden YrkesBil kunne vise spionbilder av det som angivelig er en ny generasjon Volkswagen Caddy, fotografert med full kamuflasje under vintertesting i Nord-Sverige.
Nå kommer Volkswagen med en liten førjulsgave, i form av designskisser der de bekrefter at en ny Caddy er på gang.
Akkurat hva som skal til for at det er snakk om et generasjonsskifte, og ikke bare en ansiktsløftning eller en stor oppgradering, kan sikkert diskuteres i det evinnelige.
Om vi har klart å telle riktig, er dagens versjon generasjon fire som ble lansert i 2010 og senere har fått en rekke ansiktsløft (seneste store i 2015), og det er rimelig å anta da at 2020-modellen skal defineres som femte generasjon Caddy.
Volkswagen lover i alle fall at «ikke en skrue er urørt» i forbindelse med fornyelsen, og de omtaler modellen som «hundre prosent ny».
Av skissene kan det se ut til at nye Caddy får en betydelig mer sporty fremtoning enn dagens modell, men det garanteres at dette ikke går på bekostning av nytteegenskapene som lastekapasitet og fleksibilitet.
Sportsligheten er trolig ikke vektlagt først og fremst for å tekkes nyttekjøretøykundene. Selv om Caddy i Norge er best kjent som grønnskiltet varebil, og kun selges i beskjedent antall som personbil, skal vi huske på at i mange andre markeder er personbilvarianten like stor i volum som Caddy Cargo.
En tydelig signatur på den nye modellen blir de slanke LED-lysene som rammer inn bakruten. LED-lys er det selvsagt også foran, hvor vi også kan se en noe mindre grill med en større Volkswagen-logo i.
Vi har ingen informasjon om drivlinjer eller andre tekniske detaljer foreløpig, men at det blir en elektrisk versjon må vi imidlertid ta for gitt.
I mellomtiden kommer dagens versjon i en ombygd versjon som elektriske ABT e-Caddy, og den norske importøren har sagt at denne skal lanseres i Norge i 2020.