-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Satser på ny transportmesse i 2021
I en sesong der «alle» yrkesbilrelaterte messer ble avlyst kommer Bjørn Magnussen (innfelt) med en gladnyhet. 2-4. september neste år blir det Transportmesse på Gardermoen igjen.
Syv år har gått siden forrige transportmesse på dragrace-stripa på Gardermoen. Magnussen arrangerte riktig nok messe i 2015, men det var på Hellerudsletta. I ettertid har de planlagte Gardermoen-messene blitt avlyst både i 2017 og i 2019.
Nå forteller messegeneralen at flere utstillere lenge har etterspurt en ny utgave av arrangementet på Gardermoen, der tilbydere og brukere av transportmateriell møtes utendørs, med én felles «publikumsgate».
– Resepten bak Gardermoen-messene er svært enkle, og selv om den defineres som ei transportmesse anses dette folkelige arrangementet like mye som et stort nasjonalt bransjetreff, eller en markedsplass, forklarer Magnussen.
Helt siden første arrangement i 2003 har Gardermoen-messen vært et populært samlingspunkt for yrkessjåførene.
«De gleder seg, de mer enn halvt tusen vogntogene som i messehelgen avholder sitt eget «bransje-julebord» i grustaket til Øynebråten. Og convoi til messa, som oser av pur yrkesstolthet & entusiasme», skriver han i dagens pressemelding.
Messegeneralen trekker selv frem det faktum at store messearrangementer i lengre tid har slitt med oppslutning, både hos utstillere og publikum. Man trenger ikke lenger dra på messe for å se eller vise frem nyheter.
«Men, man klarer aldri å dyrke fagmiljøer – mennesker imellom – uansett lynraske internet-linjer eller annet teknologisk apparatur man måtte se kolleger via en skjerm... For ikke å snakke om rekruttering», påpeker Magnussen.
En liten Covid19-disclaimer på slutten har han naturligvis også tatt med:
«SELVFØLGELIG, neste Gardermoen går av stabelen kun forutsatt at verdens klokeste hoder innenfor helsemyndigheter har løst Covid 19 marerittet. Noe mange tror, innen høsten 2021».