-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Renault inntar pickupmarkedet
Med nye Alaskan vil Renault kjempe i segmentet for de røffeste nyttekjøretøyene.
Renault vil ta nyttebiler på alvor, og varebiler er en viktig komponent i importørens ambisiøse vekstplaner i Norge.
For å lykkes trenger merket å være representert i alle de lette nyttesegmentene, og det er derfor de nå lanserer pickupen Alaskan.
Franske Renault og japanske Nissan er gamle samarbeidspartnere, så det er ingen overraskelse at Alaskan er så godt som identisk med nye Nissan NP300 Navara, om en ser bort fra noen designdetaljer i fronten og bakparten, samt noen interiørdetaljer.
Det betyr blant annet at nyttelasten passerer den magiske ett-tonns grensen, samtidig som den tillatte tilhengervekten er på hele 3,5 tonn.
Under panseret finner vi en helt ny 2,3 liters dCi-motor med to turboer. Denne er tilgjengelig i to varianter hos Nissan: En med 160 hestekrefter og en med 190 hestekrefter, og henholdsvis 403 og 450 Newtonmeter. Om Renault vil tilby akkurat de to samme variantene vites ikke ennå.