img
noalt noalt noalt noalt noalt noalt noalt
img
img
img
img
img
img

Forsiden  |  Varebil  |  Lastebil  |  Buss  |  Næringsliv  |  Brukte yrkesbiler  |  Linker  |  Innkjøpsguiden  |  Bok/Kalender  |  Abonnement  

 
Til artikkelBildeoversikt
Unimog museet  
Daimler fikk litt orden på modellbetegnelsene – for en stund. 401 var den første egne serien, fra tidlig 1953. Dette er en 402 med spesielt brannmannskap-påbygg, også fra 1953. Foto: Jon Winding-Sørensen  
26 / 75 >
pic

 
Unimog museet  
Daimler fikk litt orden på modellbetegnelsene – for en stund. 401 var den første egne serien, fra tidlig 1953. Dette er en 402 med spesielt brannmannskap-påbygg, også fra 1953. Foto: Jon Winding-Sørensen  
27 / 75 >
pic

 
Unimog museet  
404-serien var stor, 2,9 m akselavstand. Bygget mellom 1956 og 1977. 2/3 av de 50.000 som ble bygget gikk til militære, først og fremst til Tyskland. Denne kommer imidlertid fra Sveits. Foto: Jon Winding-Sørensen  
28 / 75 >
pic

 
Unimog museet  
404-serien var stor, 2,9 m akselavstand. Bygget mellom 1956 og 1977. 2/3 av de 50.000 som ble bygget gikk til militære, først og fremst til Tyskland. Denne kommer imidlertid fra Sveits. Foto: Jon Winding-Sørensen  
29 / 75 >
pic

 
Unimog museet  
Når den ikke er ute på landeveien står denne mobile berg-og-dalbanen parkert på museet. Foto: Jon Winding-Sørensen  
30 / 75 >
pic
 
Flere bilder >

Til artikkelBildeoversikt