-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Spesialløsning for renovasjonskjøring
På den meget omfangsrike lastebilstanden til MAN under IAA-utstillingen, var den største nyheten MAN TGA Low Entry, et spesialchassis for renovasjonsbiler. Det spesielle førerhuset er laget i samarbeid med brittiske Dennis Eagle.
–Førerhuset er bygget foran motoren og kunne dermed bygges ned mot bakken. Gulvet er flatt tvers igjennom, for lettere gjennomgang. Her er to passasjerseter og en luftoperert dør som på en buss på høyre side, igjen for å lette inn- og utstigning, kan Arne Tvenge i MAN Last og Buss AS opplyse til YrkesBil.
Passasjen mellom sitteputer og dashbord er 40 cm. Passasjersetet nærmest døra kan vippes opp, slik at man lettere kan ta seg inn og ut, eller rett og slett stå på denne plassen.
Les hele saken i YrkesBil nr. 12