-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nye lengre flybusser
Nettbuss Østfold har investert i 5 nye flybusser for trafikken Fredrikstad-Gardermoen. Dette er tredje sett med flybusser siden åpningen av ruta i 1998!
–De vi nå bytter inn har gått mellom 750.- og 820.000 km på nesten tre år. De settes i trafikk i slutten av oktober, mens de ble tatt i bruk i månedsskiftet november-desember for tre år siden, kan disponent Svein Arne Bergh fortelle.
Mens man tidligere har kjørt 2-askslede busser, går man nå opp en størrelse og satser på 15 meters busser med 60 sitteplasser. Årsaken er at enkelte avganger alltid sprenges og man må sette inn ekstra buss eller taxi for å ta med noen passasjerer.
Da Nettbuss Østfold tok til med flybusser høsten 1998, hadde de to ruteopplegg. En fra Fredrikstad via Moss til den nye flyplassen og en fra Sarpsborg via Rakkestad, Askim og via Lillestrøm til Gardermoen. Den sistnevnte ble lagt ned etter kort tid, da belegget var for dårlig.
Les hele saken i YrkesBil nummer 14