-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nytt fra Continental
I forbindelse med Continental Nordic Truck Event på Våler-banen nylig, lansert den velkjente dekkprodusenten to spennende produkter. Det er snakk om vinterdekk for tilhengermontasje, og en serie vinterdekk med lav profil. Begge bør være interessante for norske transportører.
- Vi er svært stolte av å ha fått gjennomslag for å utvikle vinterdekk for tilhengermontasje. Vinterdekk til tunge kjøretøyer er et relativt lite marked i Europa, derfor er det ekstra gledelig å kunne vise verdens første vinterdekk spesielt utviklet for tilhenger, sier Jan Bjerkli, salgsdirektør tung sektor i Continental Dekk Norge AS.
Tilhengerdekket, som har betegnelse HTW (Heavy Trailer Winter) er optimert for kjøring på is og snø. Videre har man tatt høyde for at for eksempel tømmerbiler ofte får problemer med steiner som setter seg fast i dekkbanen. HTW-dekket er også av en ekstra sterk konstruksjon for å unngå skader.
- Hittil har det vært vanlig å montere for eksempel anleggsdekk på tilhengere i vintersesongen, noe som ikke er optimalt, men man har rett og slett ikke hatt tilgang til et vinterdekk utviklet for tilhenger. Med vårt HTW-dekk har vi fått et dekk som sitter bedre takket være dekkets spesielle fotavtrykk, altså hvordan dekkflaten mot bakken ser ut. Videre har dekket en spesiell seiping og et riktig mønster, forteller Bjerkli.
Les hele saken i YrkesBil nummer 3