-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Stills gaffeltruck med stil
Du ante ikke at en gaffeltruck kunne være så futuristisk, tøff, lekker, elegant. Ikke jeg heller, men denne møtte jeg på Hamburg flyplass. Ikke i arbeid, men utstilt.
Det viser seg at Still, som er en storprodusent av gaffeltrucker (hva dere lærer av å lese BilNorge) har engasjert en velkjent designselskap, Teams Design fra Esslingen. De har en rekke internasjonale kunder og gjør en rekke industri- og hjemme-dekorasjons-jobber.
Still skulle ut på markedet med en ny elektrotruck, og den ønsket de skulle bli så spesiell at det ville være iøynefallende for alle og enhver at det virkelig var det den var.
Da jeg støtte på den i en korridor på flyplassen i Hamburg var det først skrått bakfra, og jeg syntes det var den tøffeste bybilen jeg hadde sett. Det var før jeg oppdaget gaflene. Da var jeg enig med meg selv at er dette gaffeltruck, vil jeg også ha en gaffeltruck.
Nå er det nok ikke akkurat slik produksjonsmodellen blir. Dette er resultatet av et omfattende konseptstudium som altså har endt opp i modell RXX, mens produksjonsmodellen heter RX 50 og er slett ikke gæern den heller.
Og så har vi endelig fått skrevet om gaffeltrucker også på denne siden.