-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Si din mening om snutebil!
En ekte lastebil skal ha snute, sier mange, men til høsten legges altså produksjonen av Scania T-serie ned. Redaksjonen har fått flere henvendelser fra lesere som synes dette er synd og skam. En av leserne har sågar foreslått en underskriftskampanje på YrkesBil.no for å få Scania til å opprettholde produksjonen av snutebil!
Selv om YrkesBil er Norges største transportblad tror vi ikke vi klarer å holde liv i Scania T-serie. Med under 1000 solgte enheter på verdensbasis i fjor er det rett og slett for dårlig butikk. Volvo forsøkte seg også med sin brasilianske NH, men måtte gi opp. Snutebilentusiaster blir heretter nødt til å kjøpe en brukt lastebil, eller importere en snutebil fra USA.
Hva synes du om at Scania legger ned produksjonen av sin snutebil? Vi har lyst til å høre hva akkurat du mener om denne saken. Ved å klikke på Kommenter denne saken under artikkelen kan du gi dine egne kommentarer. Kommer det mange og interessante nok innlegg, lover vi å sende disse videre til Scania. Fortsatt produksjon kan vi imidlertid ikke love.