-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Billig-Pajero på vei
Pajero Inform er betegnelsen på en noe ribbet versjon av den populære Mitsubishi-modellen. Ved å kutte i utstyrslisten, har importøren barbert prisene med 40.000 kroner.
319.900 kroner blir veiledende pris på Pajero Inform som varebil. Sammenlignet med Invite-modellen betyr det en prisreduksjon på 40.000 kroner. Motoren er den samme – en 2,5-liters diesel med 115hk, men utstyr som automatisk klimaanlegg, lyktespylere og lettmetallfelger er fjernet.
Tar opp kampen
Vi vet at mange 4WD kunder egentlig ønsker seg en Mitsubishi Pajero, men noen foretrekker en rimeligere utgave. Dette ønske kan vi nå innfri gjennom Pajero Inform, sier Lars Eik, markedssjef i Mitsubishi Motors Norge.
Med Pajero Inform vil vi ta opp kampen med merker som ligger i det noe laver prissjiktet og sikter oss inn mot potensielle kunder av modeller som Hyundai Terracan, Ssangyong Rexton og Suzuki Gran Vitara XL-7. Og ikke minst tror vi eiere av eldre Gallopere vil være interesserte i denne modellen. Foruten private eiere mener vi kommunale etater, landbruket, kraftlag, samt bygg og anlegg vil være typiske brukere i fremtiden.
Mitsubishi Pajero inform har bare vært tilgjengelig en kort periode, men vi har allerede merket stor interesse fra kundene, avslutter Eik.