Europaservice: Fliegl 24/7

Den tyske tilhengerprodusenten Fliegl innførte 1. september i år en mobilitetsservice til sine produkter.

Publisert

Alle som får levert ny Fliegl-henger fra og med 1. september vil få med et kort som gir adgang til Fliegls service-nettverk.

Systemet er, som for de fleste bilmerker – ett telefonnummer som setter kunden i forbindelse med en alarmsentral, som igjen kontakter nærmeste servicepunkt, som deretter rykker ut og hjelper kunden.

Ifølge Fliegl er det 8000 verksteder i Europa som står klar til å hjelpe Fliegl-kundene dersom noe skulle skje.

Tilbudet omfatter alle typer feil eller uhell ved traileren som kan oppstå når man er underveis, det vil si feil ved dekk, aksler, bremser og lys, og ved hydraulikk under lasting og lossing.

Fliegl vil også tilby en tilsvarende service overfor kunder med kjøretøyer eldre enn 1. september 2006.

Powered by Labrador CMS