-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Renault er bio-klar
Renault lanserte nylig nye modeller av Trafic og Master på hjemmemarkedet. De kan kjøres på B30.
Trafic 2.0dCi B30 og Master 2.5 dCi B30 er de første kommersielle bilene fra Renault som er klargjort for å kjøres på B30 biodiesel. Trafic leveres med B30-motorer som yter 90 eller 115 hk mens Master-programmet byr på 2,5-litere med 100 eller 120 hk. Bilene kan tanke standard diesel eller såkalt B30 som er en blanding av tradisjonell diesel og 30 % biologisk fremstilt diselolje.
Renault anser biodiesel som viktig på veien mot lavere CO2-utslipp siden teknologien er relativt enkel å tilpasse for masseproduksjon.
I såkalt well to wheel (kilde til hjul) regnskap kan 30 % biodisel gi inntil 20 % lavere CO2-utslipp, avhengig av biologisk opphav. Siden de er produsert av planter og biomasse er biobrennstoff også fornybare og kan derfor føre til redusert bruk av fossile drivstoffer.