-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Store sikkerhetshull i svenske veier
Halvparten av det svenske hovedveinettet holder ikke mål, konkluderer Motormännens Riksförbund i en undersøkelse. Det er neppe bedre i Norge.
Det er fortsatt store svakheter i sikkerheten ved de mest trafikkerte veiene i Sverige.
Nær halvparten av veistrekningen ble underkjent da Motormännens Riksförbund undersøkte sikkerhetsstandarden etter det europeiske trafikksikkerhetssystemet EuroRAP.
Undersøkelsen, som omfattet 1.000 kilometer av det nasjonale hovedveinettet, avdekket at 46,5 prosent av Sveriges mest trafikkerte veier ikke holder mål.
I en tilsvarende undersøkelse i perioden 2003-2005, hvor 800 kilometer vei ble gjennomgått, var "strykprosenten" 50.
- Det er alvorlig att resultatene fortsatt ikke er bedre, sier leder av Motormännens Riksförbund Maria Spetz.
Den manglende sikkerheten vil medføre mange unødvendige trafikkulykker, tror Spetz.
- Det satses i dag ikke tilstrekkelig for å bygge bort trafikkfarer. Veiene over hele Sverige må forbedres, slik at ikke en sjåførfeil ikke fører til personskade eller død, sier Maria Spetz.
Her ser du hvilke svenske veier som er vurdert av EuroRAP og hvor mange stjerner de er tildelt.
EuroRAP har ikke vurdert veinettet i Norge.