-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Groovy vare-Nissan
Nå har Nissan sluppet det første bildet av et av sine Detroit-konsepter.
Signaler
Dette er kanskje ikke den mest sexy drømmebilen man kan tenke seg til januars Detroit-utstilling. Men Nissans NV2500 er allikevel ganske spennende.
For det første forteller den at nå skal Nissan inn på det store varebilmarkedet. For det andre forteller modellen at her har vi antydninger av en verdensbil.
For selv om Nissan selv sier at dette er den største konseptbilen de noensinne har bygget, ser det allikevel ut til at den er på størrelse med en Transit, som Ford nå har begynt å importere til USA, men mindre enn en typisk amerikansk van som Dodge Sprinter.
Har en plan
Tidlig i år sa Nissan at de skulle inn på det amerikanske markedet med en familie på tre "Commercial vehicles", som skulle være konstruert fra ingenting. Helt nye biler. Og at de skulle bygges ved Nissans fabrikk i Canton, Mississippi.
Alle ser vel like godt som meg at etter dette ene bildet er det vanskelig å si noe om hva dette egentlig blir. Men den klare midjelinjen langs varerommet, antydningene av luftåpningene bak forhjulene, og smale vindusstolper sammen med den butte fronten egentlig gjør den ganske Tokyo-style groovy.
Med mindre studioteknikk vil den kanskje vise seg å bli en gedigen skuffelse.
Den tid den sorg.