-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Uten lastebilen stopper skisporten
For å kunne arrangere prøve-VM i Holmenkollen var det nødvendig å kjøre 2400 lastebillass med kunstsnø fra Sørkedalen til Holmenkollen.
- Vi har god samvittighet, sier VM-direktør Åsne Havnelid til Aftenposten når avisen tar opp lastebilbruken. Selvsagt har de det. Moderne lastebiler forurenser helt ubetydelig.
Mer interessant er det at selv i Norge, i en særdeles snørik vinter, og med vedvarende kulde som har bevart all snøen som har falt i år – og litt av snøen som falt i fjor – er det åpenbart ikke mulig å avholde skirenn uten betydelig hjelp av lastebilen. Likevel syter og sutrer enkelte politikere over ”disse trafikkfarlige og forurensende trailerne”. De burde vel egentlig nektes adgang til årets Holmenkollrenn.
For noen år siden sa vi: - Se deg om i rommet du oppholder deg i, og pek på en gjenstand som IKKE har vært fraktet med lastebil. Nå kan vi snart si det samme om det som befinner seg utendørs. Gå i Holmenkollen neste helg og se om du finner snø som IKKE har vært fraktet dit med lastebil.