-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
NV200 - ikke som alle andre
Nissan valgte å gjøre det alene da de ville ha en ny, liten varebil.
Renault eier Nissan, og en av intensjonene var å utvikle biler sammen. Slik har det til nå vært
med varebiler, der eneste forskjellen har vært navnene. Men når det gjelder små varebiler skiller de lag.
Mens Renault fortsetter med Kangoo, har Nissan utviklet sin helt egne modell, NV200.
Det er to år siden Nissan første gang viste NV200, som erstatter Kubistar. Nå er den lansert i Norge.
NV200 kommer her til landet foreløpig i en versjon med 4,2 m3 varerom og kun med forhjulsdrift. Bilen har en 1,5-liters dieselmotor på 85 hk.
Det kan komme en alternativ motor med 108 hk i 2011. NV200 vil også kunne leveres som personbil, med to eller tre seterader.
Annerledes
Nissan NV200 skiller seg ut fra mange andre varebiler, med større komfort men også at den kommer i så få varianter.
Mens konkurrentene har biler i lang og kort versjon, driver Nissan med variantbegrensning.
NV200 er en toseter, mens konkurrenter som Berlingo og Partner er tresetere. Selv med en
totallengde på 4,40 meter har lasterommet plass til to euro-paller, og har en lengde på 2,04 meter.
Det er enkelt å laste og losse varer, da bakdørene kan svinge helt rundt. Bilen leveres standard med en sidedør (skyvedør), men kan også leveres med en skyvedør på hver side.
ABS-bremser og bremseassistanse er standard. Det samme er to kollisjonsputer. Sidekollisjonsputer og elektronisk stabilitetsprogram leveres bare på de dyrere
utstyrsvariantene (Comfort plus og Premium).
Premium-utgaven har ryggekamera som standard.