-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Isuzu girer mot Amarok
Mens vi venter på neste års Amarok, pynter dagens Isuzu på fjærene. Men hva er egentlig nytt?
Importøren RSA i Drammen synes å gjøre en god jobb med stort sett alt de tar i, selv når man ser bakenfor det svulstige reklamespråket firmaet har gjort til sitt varemerke. Så også med Isuzu og pickup-en D-Max.
Siden norsk introduksjon i 2007 har bilen nemlig rukket å ta en fjerdedel av markedet sitt segment.
Dvs. klassen som befolkes av råtasser som Toyota Hilux, Nissan Navarra, Mitsubishi L200 og Isuzu D-Max, men også tvillingene Ford Ranger og Mazda BT50.
Nå – rettere sagt tidlig neste år - kommer imidlertid og som kjent VW tungt inn i dette segmentet med nye Amarok. Og VW har et uttalt mål om å regelrett kuppe segmentet.
Det kan selvsagt ikke konkurrentene stå rolig å se på, og første ute til å markere seg er Isuzu. I følge en pressemelding fra importøren kommer D-Max nå i oppgradert utgave.
Spørsmålet er bare, hva er nytt? I følge pressemeldingen har bilen nye detaljer utvendig og innvendig, men uten å spesifisere dette nærmere.
I tillegg opplyses om følgende spesifikasjoner:
- 3,0 Liter Common Rail Diesel Motor
- 3 tonn tilhengervekt
- 1 tonn nyttelast
- Kraftig dimensjonert 4WD system med lavgirserie
- Lave driftkostnader
Men det hadde da bilen vitterlig fra før av? Nå er bilen heldigvis tilgjengelig hos alle landets 80 Isuzu-forhandlere, slik at man kan se selv.
Er det noen som oppdager nyheter med nye D-Max jeg ikke har fått med her, så tips meg gjerne på email: haakon@bilforlaget.no