-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Her er Oslos nye hydrogenbusser
I hydrogenbussprosjektet i Oslo har HyNor Oslo Buss delegert til Ruter å gjennomføre anskaffelsen av bussene. Leverandør av de fem første er nå valgt.
Ruter har på vegne av HyNor Oslo Buss-prosjektet, valgt leverandør av fem hydrogenbusser.
Det belgiske firmaet Van Hool ble valgt etter en tilbudskonkurranse.
Klikk her for å lese alt om Van Hool-hydrogenbussene hos Bussmagasinet.no!
De fem bussene skal drives i minimum 5 år/maksimum 10 år. Ruter forventer at hver buss går ca 20 000 driftstimer i den første 5-årsperioden, eller anslagsvis 400–450 000 kjørte km pr. buss.
Hydrogenbussene vil gå i ordinær rutetrafikk. I utgangspunktet vil hydrogenbussene bli brukt på linje 81A mellom Oslo og Akershus (Solli - Sofiemyr).
Hydrogenbussene skal være i drift senest fra 1. januar 2012.
Tips YrkesBil på email: haakon@bilforlaget.no