-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Lastebileierne inn i EU
Norges Lastebileier-Forbund (NLF) har fått et hjul ekstra i Brüssel.
Det blir skandinavisk truck bak det ”nye” lastbillobbykontoret i hjertet av EU-systemet.
Helt nytt er det riktignok ikke, for Sveriges Åkeriföretag (SÅ) ba seg allerede for to år siden inn sammen med sine danske kolleger i Dansk Transport og Logistiks (DTL) – som har hatt EU-kontor i Brussel siden 2001.
Men med svenskens 9000 transportbedrifter på toppen av danskenes 5000 – og nå NLFs 4.000 medlemmer – har det skandinaviske transportsamarbeidet i EU i alt 16.000 transportvirksomheter i ryggen.
Sammen styrkes de tre organisasjonenes politiske stemme i arbeidet for å oppnå økt innflytelse på det stigende antall EU-beslutninger som vedrører europeisk transport.
- Vi ser denne alliansen som en god mulighet til å øke innflytelsen i EU, og det vil bety at NLF kommer til å arbeide mer målrettet og effektivt i EU-systemet enn hittil, sier NLFs administrerende direktør Olav Slaatsveen.
- Norske lastebileiere har en særskilt utfordring ved at Norge ikke er medlem i EU, samtidig som de skal følge EUs regelverk.
DTLs EU-kontorsjef Søren Hyldstrup Larsen skal også lede det nye skandinaviske EU-kontoret.