-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Køgel utvider med toakslede semitipper – med karbonvegger
IAA HANNOVER: De er beregnet for tøft anleggsbruk, og kommer med hhv 24 og 27 kubikkmeter lastevolum.
HENGER: De nye toakslede tippene kan leveres med interessante miksinger av materialer i kassen.
Standardutgaven har riktignok Hardox 450-stål i bunn og S700-stål i veggene, og som kan leveres i forskjellige tykkelser.
Men dersom brukerne ønsker å skreddersy, kan den leveres i kombinasjon av stål gulv og med aluminiumsvegger – og på litt sikt karbonfiber!
Tanken bak denne materialmiksen er selvsagt først vekt, men deretter å bruke rett materiale på rett plass.
Dermed sikrer man altså både levetid og lav vekt. Bare aluvegger sparer rundt 290 kilo.
De kommende karbonveggene skal dessuten enkelt kunne skiftes ut takket være nye innfestingsmetoder.
Løsningen med 2-akslet stål-aluminium er tilgjengelig nå. Prinsippet skal også gjelde treakslede tipper.