-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Kineser på banen
På yrkesbilutstillingen i Birmingham nylig dukket det opp et Kina-merke som antyder at de mener alvor.
Kinesiske DFSK har vært på europeiske markeder før, men forholdsvis sporadisk. På Birmingham-utstillingen ga de imidlertid inntrykk av at de tenker på å bite seg fast i den enkleste og billigste enden av minitruck/stor kassebil-segmentet.
Det er den engelske SsangYong-importøren som har startet selskapet som skal stå for DFSK-distribusjonen og man skal begynne med fire modeller: C32 og C32 henholdsvis single- og double-cab minitruck. Så har de C35, en stor kassebil og C37, en minivan.
Alle bilene er utstyrt med en 115 hesters 1,5 liters Euro 6B dieselmotor og utstyret ellers ser også ut til å møte dagens krav.
Prisene var ikke klare på utstillingen, men man regner med at de vil starte på under 10.000 pund.
Der sier importøren at de først skal sette opp et nettverk og sørge for at ettermarkedsfunksjonene er skikkelig på plass, før de skal begynne å selge disse bilene for alvor.
Det vil nok være noen som følger utviklingen for disse bilene med en viss interesse.