-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Vi skal kjøre ny Renault
Hvis elbiler skal være med på å sikre luften i storbysentra er det underlig at ikke elektriske varebiler er mer utbredt. Nå skal vi til Paris for å kjøre en forbedret Kangoo ZE. Gi oss noen smarte spørsmål.
Bilen er spennende nok den. Nå har Kangooen fått et 33 kWh batteri der det gamle var på 22. Motoren er ny, men med samme ytelse som dagens 44 kW. Laderen på 7 kW AC er imidlertid mye raskere enn den gamle som var på 3,5 kW.
Rekkevidden nå kalles 270 km, men importøren er edruelig: «ca.120-200 km reell rekkevidde».
Varmepumpe er nytt, dieselvarmeren, med forhåndsprogrammering, finnes fremdeles. Og ryggesensor blir standard.
Men jeg har en følelse av at samlingen i morgen kommer til å dreie seg om mer. Jeg vil sikkert treffe folk som kan fortelle mye om forsøkene med trådløs, dynamisk lading som vi var innom her for ikke så lenge siden.
Og vi er (kanskje) lovet «en spennende ressurs som kan si noe om det grønne skiftet innen varebil i Norge».
Det burde med andre ord være nok å snakke om, men – som sagt – jeg trenger hjelp. Send meg de spørsmålene om Renaults elektriske, og om elektrisk varebildistribusjon generelt, som du ønsker svar på, så skal jeg se hva jeg får til.
Klikk på denne linken for å nå meg, så skal vi nok finne svar på det du lurer på.