-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Sortimo utvider
En av de store leverandørene av bilinnredninger, Sortimo, styrker nå sin lokale tilstedeværelse på en ny kant av landet.
Selskapet er fra før godt representert på Østlandet og i Trøndelag med over 17 forhandlere og seks salgskonsulenter, men nå settes det inn ekstra mannskap på Vestlandet.
– Nå starter vi opp selv i Bergen, forteller country manager Ole-Andreas Pettersen i Sortimo til YrkesBil.no.
Han forklarer utvidelsen med at de mener det er nødvendig at den som er ansvarlig for å innrede bilen kjenner godt til kundene og deres behov.
– Den faste, nære relasjonen med kjennskap til firmaets historikk, ønsker og spesielle behov legger både våre kunder og vi stor vekt på. Det handler ikke kun om å spare tid og problemer, men også om å få løsningene levert av en man kjenner og vet at man kan stole på, sier Pettersen.
Sortimo stiller nturligvis flere krav til forhandlerne de samarbeider med.
Blant annet må forhandlerne ha en demonstrasjonsbil. I tillegg er forhandlerne opplært i å montere de ulike systemene og spesialtilbehøret riktig i de forskjellige varebilmodellene.
– Vi har også lokale salgskonsulenter, nå også på Vestlandet, som ivaretar teknisk rådgivning til både kunder og forhandlere. Dette er viktig, understreker Pettersen.