-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Følger Volkswagen i hybridsporet?
Ikke før hadde vi skrevet at Ford er «alene» om å satse på hybridløsning i varebil, før disse spionbildene av neste generasjon Volkswagen Transporter dukker opp.
Som YrkesBil.no skrev på forsommeren begynner det nå å dukke opp spionbilder og noen små drypp av ubekreftede informasjoner om Volkswagen T7 – neste generasjon Transporter.
Og nå har det dukket opp noen til, som skal vise en T7 delvis forkledd som en T6.
Ifølge våre kilder skal T6 – som ble lansert i 2015 – byttes ut med en ny modell i 2020. Og det er jo ikke lenge til.
Mens T6 i bunn og grunn er bygget videre på T5-plattformen (80 prosent av T6 var i sin tid ny, så det var likevel ikke mye T5 igjen), skal T7 bli en komplett ny bil tvers gjennom.
Etter det vi forstår skal den nye modellen bygges over den fleksible MQB-arkitekturen som etter hvert er å finne under svært mange av konsernets modeller.
T7 vil også bli tilgjengelig i et utall varianter.
Vi snakker varebil, personbil, pickup og «bobil», med ulike akselavstander, front- og firehjulsdrift, en drøss karosserivarianter og med flere motoralternativer – trolig både bensin og diesel.
Samtidig er det utenkelig at modellen ikke skal tilbys med noen former for elektrifiserte drivlinjer, med ulike batteripakker og kjørelengder.
Bildene vi nå kan bringe antyder altså at en av variantene vil bli en GTE Hybrid-variant. GTE er betegnelsen på hybridversjoner av blant annet personbilene Golf og Passat.
Dermed blir kanskje ikke Ford så alene om den type drivlinje i varebil likevel.
Kanskje får vi noen flere hint på nyttekjøretøymessen IAA i Hannover i september?