-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nettbutikk satser på lastebildekk
WeeGruppen er i gang med en større satsing på dekk, der merkene Windpower og Aeolus står sentralt.
WeeGruppen har de siste ti årene solgt små volum av spesialdekk, men nå startet selskapets nettbutikk Wee.no det de beskriver som «en omfattende satsing på dekk og felger for lastebiler, traktorer, ATV, hjullastere og truck».
Det er i hovedsak dekk fra merkene Windpower og Aeolus nettbutikken vil fokusere på – både av typen styredekk, tralle-, boggi- og hengerdekk. Satsingen innebærer også salg av dekkomleggere til lastebil-, traktor- og industridekk.
Den tidligere transportbedriftseieren og lastebilsjåføren Nils Kristian Saltveit – som har 35 års fartstid i bransjen – ble 1. september i fjor hentet inn for å lede dekksatsingen hos utstyrsleverandøren i Tysvær.
Han kan fortelle at nye europeiske krav til lastebildekk er med på å sette rammene for dekksatsingen hos WeeGruppen.
– EU stiller nye krav til vinterdekk for lastebiler fra 2020, den mye omtalte 3PMSF-merkingen. Dermed er dekkmerkingen M+S ikke lenger tilstrekkelig for lastebildekk i Norge, men vi ønsker likevel å fokusere på dekk med dobbel merking da vi mener dette øker sikkerheten, sier Nils Kristian Saltveit.
Han avviser at det er grunn for skepsis mot «kinadekk».
– Økonomidekkene Windpower leveres for eksempel fra en kinesisk fabrikant som produserer andre kjente dekkmerker for det europeiske markedet. Tilbakemeldingene vi får er gode, noe som gir oss tro på vår dekksatsing, sier Saltveit.
WeeGruppen har sitt utspring i selskapet Rolf Wee Transport AS, som eies av Rolf Haugen Wee i Rogaland.