-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
VW går for Amarok
Volkswagen har ved et par anledninger vist en konsept-pickup. Nå har modellen fått grønt lys. Navnet blir Amarok.
Det er den såkalte 1-tonnsklassen som nå får en ny utfordrer. VW er fornøyd med navnevalget som de mener er lett å huske samtidig som det er enkelt å kommunisere på de fleste språk. Det bekreftes av språkeksperter fra en rekke av VWs store markeder som har deltatt i prosessen.
Med en lengde på 5,18 meter snakker vi om en relativt stor pickup. Den er for eksempel nesten 30 cm lenger enn en kort Transporter pickup, og bare 11 cm kortere enn den lange utgaven. Bredden er 1,9 meter og danner grunnlag for et stort lasteplan.
Nye Amarok skal produseres ved Volkswagens anlegg i Argentina og kommer til Norge først høsten 2010. Dermed kaster VW seg inn i et segment hvor det er flust med konkurrenter, primært fra de japanske merkene.