-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
30 år med Fuso Canter i Europa
Med en årsproduksjon på 1.500 enheter startet produksjonen av Fuso Canter i 1980 ved fabrikken i Tramagal. Nå ruller det 10.000 av 7. generajson av samlebåndet årlig.
I dag er Fuso Canter å finne på veien i mer enn 30 land i Europa. Fra våren 2010 er Fuso Canter leveringsklar med motorer som tilfredsstiller den strenge utslippsnormen EEV.
For 30 år siden rullet den første Fuso Canter av produksjonsbåndet på fabrikken i Tramagal. Fabrikken i Tramagal som ligger 150 kilometer nordøst for Lisboa i Portugal, ble åpnet i 1964.
Den var da et ”joint venture” mellom Portugal og Frankrike og produserte biler for det portugisiske forsvaret. I 1990 overtok Mitsubishi Motors Portugal (MMP) fabrikken og i 1996 besluttet Mitsubishi Motors Corporation å konsentrere produksjon av Canter lastebiler for det europeiske markedet i Tramagal.
Fra 2003 har Fuso Canter vært en del av nyttekjøretøy programmet til Daimler AG.
I dag produseres Fuso Canter for over 30 europeiske land ved fabrikken i Tramagal og årsproduksjonen har steget fra 1.500 ved starten i 1980, til over 10.000 i dag.
Fuso Canter ble lansert første gang i1963 og dagens modell er 7. generasjon.
Fuso Canter vil fra våren 2010 bli standard med motorer som tilfredsstiller de strenge kravene i henhold til ”Enhanced Environmentally-friendly Vehicle” (EEV) normen. Den frivillige EEV-normen reduserer partikkelutslippet med cirka 1/3 i forhold til den allerede lovpålagte strenge Euro 5–normen.
Daimler AG eier 85% av Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation som har sitt hovedkontor i Kawasaki, Japan. I Norge importeres Fuso Canter av Bertel O. Steen AS.
Les også: Bertel O. Steen overtar Fuso Canter-agenturet fra MMC Norge