-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
TIMEkspressen med reisegaranti
Nettbuss AS, som kjører TIMEkspressen, vil betale opp til 1000 kroner til sine passasjerer dersom de bryter garantien.
TIMEkspressens reisegaranti skal styrke busspassasjerenes rettigheter og gjøre det mer attraktivt å parkere bilen.
- Vi vil betale opp til 1000 kroner til våre passasjerer dersom vi bryter garantien, forteller Ståle Nistov, markedssjef i Nettbuss AS.
Med innføring av reisegarantien hos TIMEkspressen styrkes rettighetene til 4,35 mill reisende over hele landet. Garantien ble gyldig 1. april.
Det er Transportbedriftenes Landsforening (TL) og Norsk forening for kollektivtrafikk som har oppfordret og anbefalt alle kollektivselskaper om en felles reisegaranti.
TIMEkspressen er første busselskap til å forplikte seg.
Landsdekkende garanti
- Dette skal gjøre hverdagen enda smidigere for våre passasjerer. Mange av våre passasjerer kjører TIMEkspressen hver eneste dag, denne garantien er svært viktig for deres rettigheter, sier Nistov.
Målet er at trafikkselskaper, administrasjonsselskaper og fylkeskommuner i størst mulig grad skal ha samme regler for sine passasjerer. Det sikrer like rettigheter ved gjennomgående reiser der passasjerene må bytte transportmiddel eller trafikkselskap.
- Hovedsaken er at kundene skal være trygge på å nå frem i tide. I motsatt fall har de krav på de rettigheter som reisegarantien gir, fortsetter Nistov.
Om alternativ transport ikke kan tilbys, vil TIMEkspressen refundere dine dokumenterte utlegg til drosje og/eller annen transport dersom du blir mer enn:
* 20 minutter forsinket på reiser under 1 time erstattes med inntil 500 kroner
* 40 minutter forsinket på reiser mellom 1 og 3 timer erstattes med inntil 750 kroner
* 60 minutter forsinket på reiser over 3 timer erstattes med inntil 1000 kroner
Om Nettbuss
Nettbuss konsernet består av morselskapet Nettbuss AS som har 20 hel- og deleide datterselskaper ved utgangen av 2009.
Nettbuss kjører lokalbuss, turbuss og ekspressbuss. Nettbuss eier TIMEkspressen som drifter 13 linjer med 4,35 mill reiser. Nettbuss fremstår i dag som et komplett kollektivselskap med 27 prosent markedsandel på busstransport i Norge. Nettbuss har også en betydelig aktivitet i Sverige og Danmark.
Driftsinntekter: 3,9 milliarder kroner
Disponible busser: 2 600
Antall reiser 104 millioner
Antall ansatte: 4.759