-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Isuzu girer mot Amarok
Mens vi venter på neste års Amarok, pynter dagens Isuzu på fjærene. Men hva er egentlig nytt?
Importøren RSA i Drammen synes å gjøre en god jobb med stort sett alt de tar i, selv når man ser bakenfor det svulstige reklamespråket firmaet har gjort til sitt varemerke. Så også med Isuzu og pickup-en D-Max.
Siden norsk introduksjon i 2007 har bilen nemlig rukket å ta en fjerdedel av markedet sitt segment.
Dvs. klassen som befolkes av råtasser som Toyota Hilux, Nissan Navarra, Mitsubishi L200 og Isuzu D-Max, men også tvillingene Ford Ranger og Mazda BT50.
Nå – rettere sagt tidlig neste år - kommer imidlertid og som kjent VW tungt inn i dette segmentet med nye Amarok. Og VW har et uttalt mål om å regelrett kuppe segmentet.
Det kan selvsagt ikke konkurrentene stå rolig å se på, og første ute til å markere seg er Isuzu. I følge en pressemelding fra importøren kommer D-Max nå i oppgradert utgave.
Spørsmålet er bare, hva er nytt? I følge pressemeldingen har bilen nye detaljer utvendig og innvendig, men uten å spesifisere dette nærmere.
I tillegg opplyses om følgende spesifikasjoner:
- 3,0 Liter Common Rail Diesel Motor
- 3 tonn tilhengervekt
- 1 tonn nyttelast
- Kraftig dimensjonert 4WD system med lavgirserie
- Lave driftkostnader
Men det hadde da bilen vitterlig fra før av? Nå er bilen heldigvis tilgjengelig hos alle landets 80 Isuzu-forhandlere, slik at man kan se selv.
Er det noen som oppdager nyheter med nye D-Max jeg ikke har fått med her, så tips meg gjerne på email: haakon@bilforlaget.no