-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
SsangYong omsider på nye hender
Nå er det klart at SsangYong kan skrive et nytt kapittel. Mahindra & Mahindra, Indias største SUV-produsent, overtar 70 prosent av selskapet.
SsangYong har hatt en skiftende historie, men alle regnet med at fremtiden var lys da den kinesiske giganten SAIC overtok i 2004. Det ble bare verre, og SsangYong var truet av nedleggelse.
Tidligere i år ble imidlertid kreditorene enige om en ”auksjon”, og i august ble det kjent at indiske Mahindra & Mahindra var den foretrukne budgiveren.
Nå er de fleste formaliteter i orden, og det er klart at inderne skal betale nesten 400 millioner dollars for en kontrollerende 70 prosents andel i den koreanske bilprodusenten.
Mahindra & Mahindra startet i 1945 med å bygge Jeep på lisens.
Les alt om varebil på YrkesBil.no
De har senere skrevet tette avtaler med blant annet Renault og amerikanske International, de har kjøpt opp el-bil produsenten REVA og er i dag Indias største produsent av SUVer.
16.000 ansatte og mer enn 7 milliarder i omsetning er nøkkeltall for den nye eieren.
Den første SsangYong kom til Norge i 1998 og etter det er det registrert et godt stykke over 5.000 slike her hjemme. Snaue 300 av dem er personbiler, resten er varebil.