-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nå testkjøres Capacity i Oslo
I morgen torsdag 16. desember skal denne megabussen med plass til 193 passasjerer testkjøres på strekningen Fornebu – Groruddalen.
Den 20 meter lange bussen har kapasitet som et tog og er smidig som en vanlig buss. Hva skal man med skinner da?
Mercedes-bussen med det megetsigende navnet Capacity er ingen ny oppfinnelse. Den rullet i tyske byer allerede i 2006, og er tatt i bruk virkelig store byer
I den senere tid har den vakt oppstandelse i byer som Stavanger og Trondheim. Her er jo bussen som med enkle midler kan overflødiggjøre dyre banelysninger.
Problemet er at en billig og miljøvennlig buss har ekstremt mye dårligere rating hos lokalpolitikere enn dyr og pompøs skinnetrafikk.
Og under kan du se video av Capacity i Bratislava.
Tips YrkesBil på email: haakon@bilforlaget.no