-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
MAN tjener allerede på Scania
Formen på det kommende samarbeidet er uklart, men MAN har allerede stor glede av sine aksjer i Scania.
Verdien på Scanias A-aksjer økte med 65 prosent i fjor, og B-aksjene med 68 prosent.
Og MAN eier i realiteten 13,35 prosent av kapitalen i Scania, takket være aksjehandler i 2006 og 2007. Det er Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) som melder dette.
1,4 milliarder Euro har disse aksjene kostet MAN, takket være verdistigningen er de nå verd 1,8 milliarder.
Les også: Volkswagen samler MAN og Scania
Men FAZ forteller at MAN kan ha et lite bokføringsmessig problem her.
I fjor skrev de nemlig ned verdien på Scania-aksjene med 357 millioner Euro, og den nye verdien kan foreløpig ikke settes høyere enn den var for et år siden.
Uansett hvor man fører, eller ”gjemmer bort” den nye verdistigningen er den selvfølgelig ikke likviditetsvirksom – skriver FAZ. Dette dreier seg om en ren papirgevinst, men er ikke mindre hyggelig for det.
Frankfurter Allgemeine Zeitung brakte derimot ingen nye, gode rykter om tettere samarbeide mellom de to lastebilgigantene.