-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Mazdas nye allrounder
Mazda BT-50 har vært en trofast arbeidskamerat for mange håndverkere og andre med behov for en pickup. Nå står nye målgrupper for tur.
Med kul design og økt komfort prøver Mazda å tiltrekke seg flere private brukere når neste generasjon BT-50 pickup nærmere seg produksjonsstadiet.
De definerer bilen som en ”Active Lifestyle Vehicle” og håper å beholde sine eksisterende kunder samtidig som de appellerer til nye målgrupper: Familier med en aktiv livsstil.
Ovenfor kunder i Europa skal BT-50 presenteres som den perfekte bilen for utendørs fritidsaktiviteter. Derfor har den fått en design som er mer attraktiv enn forgjengeren, mens interiør og komfort er løftet til et høyere nivå.
Og selvsagt får den også en dose Zoom-Zoom – Mazdas begrep for kjøreglede.
Noen av designelementene som benyttes i BT-50 kjenner vi igjen fra Minagi Concept som vi møtte i Genève, og Shinari, første konseptbil med Mazdas nye KODO designspråk.
SE: Minagi Concept
SE OGSÅ: Shinari Concept
Foreløpig er Mazdas informasjon sparsom med hensyn til praktiske og tekniske egenskaper, Men de bør i alle fall ta en titt på Volkswagen Amarok som er en ny målestokk i dette segmentet.