-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
Hagen Bil AS:
Bilmekaniker/Servicetekniker
-
MyCar:
Innkjøper
Kabotasje? Nei, det ble for vanskelig
Etter å ha jobbet med busskabotasjesaken tre-fire måneder ga departementet opp. For utenlandske turbusser i Norge blir alt ved det samme i 2011.
Utenlandske turbusser i Norge: Ingen endringer i kabotasjereglene for sommersesongen 2011
- For sommersesongen 2011 blir det ingen endring i regler som gjelder adgangen for utenlandske transportører til å drive innenlands turbusstransport i Norge, sier samferdselsminister Magnhild Meltveit Kleppa.
For anledningen på bokmål (!). Les også: Lett forvirring om busskabotasje
Mystiske "midlertidig"
Etter dagens regelverk har utenlandske transportører adgang til å utføre innenlands turbusstransport i Norge, når dette skjer på ”midlertidig” basis.
Reglene inneholder ingen nærmere tolking av begrepet ”midlertidig”.
Samferdselsdepartementet har derfor tidligere sendt på høring et utkast til en nærmere presisering som legger opp til at ”midlertidig" skal tolkes som ”inntil 30 dager i strekk og totalt 45 dager i løpet av ett år”.
Les også: Og dette foreslår Kleppa om godskabotasje. Men har vi fått noen avklaringer der? Næææ
To fronter, alt for vanskelig
- Høringen viser at det innenfor transport- og reiselivsnæringen er noe delte meninger om hva slags tolkning som skal legges til grunn. Vi vil derfor drøfte aktuelle løsninger med transport- og reiselivsnæringen, sier samferdselsministeren i en pressemelding.
Men hva er det man har gjort de siste fire månedene da?