-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Dødsbillig webflåtestyring
Flåtestyring for så mye som 20 biler, inkludert ordrefunksjon og rapportering, koster nå under 5000 kroner året.
Nettbaserte reiseplanleggere er i seg selv gammelt nytt.
Selv når du inkluderer en stor bilflåte, ordrestyring og rapportering, er det for så vidt kjent materie.
Prisen derimot, på under 5000 kroner året, gjør det verdt å sperre opp øynene. Det mener i hvert fall Ole Jakob Nilsen i InfoMap Norge as.
- Forskjellen fra gratis systemene på nettet er store. For det første kan man planlegge med og optimalisere alle kjøretøy og ruter på en gang, i en operasjon, påpeker han.
I tillegg kan man altså importer alle ordrer, og systemet legger de ut på kartet via for eksempel gateadresse, postnr og stedsnavn. Og fra dette får man ut detaljerte rapporter etter behov
- Men den største forskjellen fra PC/serverbaserte ruteplanleggersystemer er prisen. Det vi nå kan tilby fra under 5000 kroner i året abonnement, tilsvarer tradisjonelle systemer til opptil 40.000 kroner.
Og da slipper man dessuten installasjon på eget utstyr, man slipper interne IT-kostnader til utstyr- og assistanse. Vi drifter kort sagt hele løsningen, inklusive backup.
Det høres nesten for godt ut til å være sant. Da er det jo greit at man kan teste ut systemet selv, for å se om det faktisk funker. Sjekk www.touroptimiser.no.
Du kan også prate med InfoMap-folka på messa på stand B04-12.
Her er flere messenyheter:
- Spreke karer trekker sjøl!
- Påbyggnyheter fra Bussbygg
- Rekrutterer 1000 tenåringer
- Her setter hammar verdensrekord