-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Renault fornyer seg kraftig – neste år
IAA HANNOVER: Det er ikke lett å se ennå, men nå skal franskmennene endelig få glede av Volvo-eierskapet.
På standen til Renault var det nemlig ingen revolusjonerende nye biler å se. Bildekarusellen er av et designstudie.
Eller som designsjef Hervé Bertrand sier: - Arbeidet med CX/03 er et studie i industriell design, og ikke et studie i utseende”
Men til gjengjeld kunne sjefen for Renault Trucks, Heinz-Jürgen Löw, i dag for det første melde at segmentene langtransport, entreprenør og distribusjon vil få helt nye modeller, startende fra sommeren 2013.
Og enda viktigere er neste melding:
- Hermed styrkes begge merker i Volvo-konsernet, for nå er organisatoriske omstrukturering (iverksatt av Volvo Groups Olof Persson –red. anm.) i full gang.
- Spesifikt for Renault Trucks betyr det at vi får en modell-fornyelse og et kvalitetsløft på samme tid, sa altså Heinz-Jürgen Löw
2013-offensiven skjer samtidig med at merket innfører Euro 6, og alle de berørte kjøretøytypene skal i øyeblikket være til test på Renault Trucks testbaner og i praktisk kjøring under normale driftsforhold hos en rekke kunder.
Renault presenterte sin kommende Euro 6-teknologi med en ny 11 liters 6-sylindret motor med navn DTI 11. Denne har common rail og SCR etterbehandling.
Tilsvarende blir det på nye DTI 13, bortsett fra at denne har enhetsinjektorer (visstnok en teknologi som er bedre egnet til motorer med større volum, men vi undres).
For mediumsegmentet har Renault Trucks utviklet en ny 4-sylindret motor på 5 liter, DTI 5, samt en 8-liters, 6-sylindret motor, ved navn DTI 8. Begge har EGR-system.
- Men, avsluttet Heinz-Jürgen Löw, på nåværende tidspunkt er det ingen etterspørsel fra kundene etter Euro 6-motorer. Det nåværende Renault Trucks sortiment oppfyller derfor markedets forventninger, især hva angår lavt forbruk og TCO.