-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Salzburg får 26 nye trolleybusser
Det går bokstavelig talt som på skinner med trolleybuss i Østerrike, bare mye smidigere. Solaris fikk ordren.
BUSS: Det er Salzburger Lokalbahnen som fornyer sin flåte med 26 nye trolleybusser, med opsjon på ytterligere 14 busser.
Solarisbussene tilhører Trollino MetroStyle-serien av 18-meters leddbusser. Det elektriske utstyret er levert av Cegelec, et fransk selskap med tsjekkisk underavdeling.
Hva er galt med trolleybussen? Les Jon Winding-Sørensen her.
Salzburg har tatt mål av seg om å være en miljøvennlig by med fokus på elektromobilitet. Og hva er vel da bedre enn trolleybuss? Bussene levere imidlertid ikke før 2017, så Solaris har god tid på seg.
Rimelig nok er toppsjef i Solaris, Solange Olszewska, fornøyd med ordren.
- Forutsigbar og langsiktig satsing på bærekraftig kollektivtrafikk har gjort Salzburg til Europas trolleybuss-hovedstad, påpeker Olszewska.
- For oss er det en stor ære å få levere busser i Mozarts hjemby. Salzburg har fra før 25 Solaris Trollino 18 i drift. Dette er busser levert fra 2009 og utover. Bussen på bildet kjører forbi Hohensalzburg slott
Solaris har på sin side jobbet med elektriske busser siden 2001, og har så langt levert 600 trolleybusser fordelt på 13 europeiske land.