-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
På deling: Elektrisk distribusjonsbil
Denne elektriske Fiaten deles av næringsdrivende i Nice sentrum.
DISTRIBUSJON: Franske myndigheter ønsker at bedrifter som driver varetransport skal bruke mest mulig elektriske varebiler.
I Nice er sentrumsgatene blitt bilfrie slik at trikken skal kunne kjøre uhindret. Skal man levere varer kan det bare skje på noen få timer om morgenen.
Men elektriske biler kan bruke gaten ubegrenset og derfor har man samlet varetransporten. Flere distributører bruker de samme bilene.
El-distribusjonsbilen er en stor Fiat som lydløst bringer ut varene – eksosfritt. Men parkeringen er noe tvilsom selv for en elbil - eller?
LES MER OM FRANSKE OG NORSKE EL-VAREBILER I YRKESBIL #3 - KOMMER I PÅSKEN
EL-NICE: Sentrumsgatene i Nice er bilfrie for at trikken skal kunne kjøre uhindret. Men elektriske biler kan bruke gaten ubegrenset. Foto: Knut Moberg d.e.