-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Nok en snutebil på gang
Og spionbildene viser denne gang en bil vi kan kommer til å se på flere kontinenter.
SPIONBILDER: I følge våre kilder i Carparazzi er dette bilder av en splitter nye Fiat Ducato på gang, en bil som kan dukke opp her hjemme allerede i løpet av neste år.
Men det betyr som vanlig blant varebiler også spennende tider for konkurrerende modeller fra andre merker.
Det forklarer blant annet hvorfor Fiat nylig har besluttet å investere rundt 550 millioner euro i fabrikken SevelSud i Italia.
Her bygges ikke bare Ducato, men også Peugeot Boxer og Citroen Jumper på samme plattform.
Samtidig er det grunn til å tro at nye Ducato kan få betydelig innvirkning på første oppdatering av Ram ProMaster.
Denne amerikanske varebilen, som er en del av porteføljen til Chrysler-gruppen, nå under Fiat-styring, er nylig lansert som 2014-modell over there.
Utvikling og design globaliseres i Fiat-Chrysler. Det kan føre til en oppdatert ProMaster mye raskere enn den vanlige 7-årssyklusen for denne kategorien biler.
Ram ProMaster bygges for øvrig i Saltillo I Mexico for de Nord_Amerikansek markedene.
Og det bringer oss over på en virkelig amerikanske spesialitet, men som nå brer seg også på nye europeiske biler: Snutebilen slår tilbake!
Så får det være at det ikke er nye og bedre smak hos EU-byråkratene som er årsaken, men at man tar stadig mer hensyn til forgjengerne som skal kjøres på i årene som kommer.