-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Elektrisk Ford F-150
Ford er i full gang med å utvikle en helelektrisk versjon av pickupen F-150, en av verdens mest solgte bilmodeller. Nå er en testbil observert ute i det fri.
Det er ikke så lenge siden Ford-toppen Jim Farley informerte sine investorer om at en batterielektrisk versjon av den populære F-serien er under utvikling.
Dette kommer i tillegg til at det fra før var kjent at en hybridversjon er planlagt for lansering i 2020.
Nå har de første spionbildene av den helelektriske bestselgerpickupen dukket opp. Testbilen er fotografert mens den står og «tanker» strøm ved en ladestasjon.
Vi har foreløpig svært lite informasjon om den nye varianten av F-150. Den kamuflerte bilen på disse bildene er sannsynligvis også en tidlig utviklet versjon, hvor formålet er å teste den elektriske drivlinjen. Sluttproduktet som kommer på markedet vil nok se betydelig annerledes ut.
Bilen på bildene har inntak for ladekabel på venstre hjørne av frontfangeren. Kanskje ingen dum plassering, men våre kilder tror ikke det er her «ladeluken» vil sitte på den endelige versjonen.
Eksosrøret vi kan skimte tror våre kilder sitter der kun som en avledningsmanøver.
Spionfotografen hevder å kunne se at karosseriet på denne bilen er en anelse høyere enn «normalt» på grunn av batteripakken som visstnok er plassert under førerhuset.
Selv om det ikke har kommet ut noen offisiell informasjon om størrelse på batteripakken, rekkevidde eller andre tekniske data, er det grunn til å tro at Ford følger nøye med på konsepter som R1T som nylig ble lansert av Rivian, Workhorse og Teslas lenge lovede pickupversjon.
Ford har tross alt en unik posisjon å forsvare med sin F-Serie. Modellen har vært den desiderte favoritten i USA helt siden 1975. Det betyr at i 2018 var F-Serie den mest solgte bilmodellen i hjemmemarkedet for 43. året på rad. Slå den!