-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Møller Bil Kongsvinger:
Lærling
-
Bilia Norge AS:
Regiondirektør, Volvo
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Bilia Norge AS:
Delesjef
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker tunge kjøretøy
-
Car-O-Liner Norge:
Field Service medarbeider
-
Harald A. Møller AS:
Forretningsutvikler Servicemarked
-
Knoks Bildeler AS:
Mekaniker
-
Stjørdal Auto AS:
Innkjøper
-
Kristiansund Karosseri AS:
Biloppretter
-
Ydse Auto AS:
Bilmekaniker
-
Bilskadesenteret Voss AS:
Biloppretter
-
MyCar:
Innkjøper
Toyota-pod til OL
Inntil seks passasjerer skal det bli plass til i Toyotas nye APMer (Accessible People Mover). De blir klare til OL og Paraolympics i Tokyo neste år.
Den er på størrelse med en bussholdeplass, den nye folkeforflytteren fra Toyota.
Men så har de satt hjul på den.
Og heldigvis også et ratt. Her er det for en gangs skyld ikke snakk om selvkjøring.
Dette er noen kjøretøy Toyota skal bygge i forkant av de store lekene som arrangeres i Tokyo neste år.
De skal sørge for transport den siste kilometeren og skal utelukkende benyttes på korte strekninger med lave hastigheter.
Føreren tar nokså mye plass, der han troner foran, men bak ham er det plass til seks sittende.
De er spesielt godt egnet for rullestoler, man klapper opp den bakerste benken og der blir det så plass til to rullestoler med kvikk fix.
Siden de er uten vegger, og folk kan bestige den fra begge sider, skal det ikke mye fantasi til for å se for seg at det også blir en del som kommer til å henge utenpå disse kjøretøyene.
200 slike skal Toyota bygge nå. Ikke alle skal gå til personbefordring, noen innredes også som hjelpe- og rednings-pod’er. For eksempel kan man fjerne baksetet og deler av den midterste benkeraden og dermed er det plass til en båre, med hjelpemannskaper ved siden av.
LES OGSÅ: Toyota med varebilsentre og elektriske varebiler