-
Field Service medarbeider
Car-O-Liner Norge
-
Forretningsutvikler Servicemarked
Harald A. Møller AS
-
Mekaniker
Knoks Bildeler AS
-
Innkjøper
Stjørdal Auto AS
-
Biloppretter
Kristiansund Karosseri AS
-
Servicemarkedssjef
Møller Bil Horten
-
Personlig servicetekniker
Frydenbø Bil VPL AS
-
Garantibehandler
Motor Gruppen Import AS
-
Bilmekaniker
Møller Bil Leangen
-
Mekaniker tunge kjøretøy
Bertel O. Steen Lastebil og Buss
-
Bilmekaniker
Gumpen Motor
-
Bilmekaniker
Ydse Auto AS
-
Mekanikere og mekaniker-lærlinger
Volvo Car Stor-Oslo
-
Teamleder
Volvo Car Stor-Oslo
-
Bilskadereparatør
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Billakkerer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Skadetakserer
Møller Bil Skadesenter Langhus
-
Lærling lette kjøretøy
Møller Bil Asker og Bærum
-
Servicemarkedssjef
Porsche Center Oslo
-
Bilmekaniker / Servicetekniker
Hagen Bil AS
-
Økonomiansvarlig
Autoringen AS
-
Regionssjef Skade & Lakk
Toyota Bilia AS
-
Innkjøper
Gill Gruppen AS
-
Biloppretter
RøhneSelmer AS
-
Servicemarkedssjef
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Mekaniker/Tekniker
RSA Bil Drammen
-
Garanti- og reklamasjonsbehandler
RSA
-
Teknisk konsulent/kursholder
RSA
-
Bilmekaniker
ARM Bilverksted AS
-
Billakkerer
Fixbil Damsgård Karosseri AS
-
Innkjøper
MyCar
-
Oppretter / karosseriarbeider
Vy Buss AS
-
Verkstedleder
Hanum Buss & Bil AS
-
Plassjef
Toyota Bilia AS
-
Mekaniker/Tekniker
Motorhuset Oppdal AS
-
Teknisk leder
Tveita Bilservice AS
-
Mekaniker tunge kjøretøy
BIR Husholdning AS
-
Frontsjef og nyhetsreporter
Bilforlaget AS
Volkswagen vil kjøpe resten av Navistar
Skal være villige til å bla opp 2,9 milliarder dollar for å sikre seg full kontroll over den amerikanske lastebilprodusenten, der Volkswagen fra før eier 16,76 prosent av aksjene.
Målet med å eventuelt kjøpe opp resten av Navistar International Corp. er å gjøre Volkswagens tungbildivisjon, Traton Group (MAN, Scania og Volkswagen Caminhões e Ônibus), til en global aktør – eller Global Champion, som konsernsjef Andreas Renschler liker å si.
I dag er det stort sett i Europa og Sør-Amerika at Traton Group har en betydelig posisjon.
Gruppen har i flere år forsøkt å ta en større andel i andre markeder, slik at de kan kjempe mot giganter som Daimler og Volvo på globalt nivå.
Nå melder altså flere medier, deriblant Automotive News, at Volkswagen Group har tilbudt aksjonærene i Navistar International Corp. å kjøpe resten av selskapet for 2,9 milliarder dollar.
Med det vil tyskerne i så fall sikre seg en solid fot innenfor det attraktive og enorme nordamerikanske lastebilmarkedet, hvor Daimlers Freightliner og Volvos Mack er store og lønnsomme. Volvo har dessuten en betydelig posisjon under sitt eget merkenavn, og lanserte i 2017 sin viktigste USA-nyhet på 20 år.
Navistar-selskapene produserer International-lastebiler, skolebusser, militærkjøretøy og motorer.