-
VIKING KONTROLL AS:
Takstmann
-
NAF Senter Dal:
Teknisk leder / Arbeidende formann
-
Hedin Performance Cars:
Mekaniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Keyloop AS:
Area Sales Manager, Norway
-
Volmax AS:
Oppretter / karosserimedarbeider
-
Volmax AS:
Påbygger
-
Auto-skade AS:
Kundemottaker og takstansvarlig
-
Autovia AS:
Verksmester / kundemottaker
-
Bilia Insignia:
Salgssjef, Insignia
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Pongo AS:
Konsernsjef
-
Bilia X:
Salgsdirektør, Xpeng
-
Tjølling Drift AS:
Teknisk sjef
-
Albjerk Bil Drammen:
Daglig leder
-
Albjerk Bil Drammen:
Servicemarkedsleder
-
Albjerk Bil Drammen:
Tekniker
-
Rental Group Mobility AS:
Key Account Manager
-
Werksta Norge:
Verkstedleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Deleselger og Lærling
-
Werksta Norge:
Senior Business Controller
-
Toyota Buskerud:
Salgskonsulent næring
-
Birger N. Haug Oslo:
Driftsleder Delelager
-
Bulder Verksted AS:
Mekaniker lette kjøretøy
-
ExhibitionPoint AS:
Avdelingsleder
-
Teknisk Bureau AS:
Bilmekaniker
-
AutoProff Norge AS:
Vurderingsspesialist
-
Toyota Asker og Bærum:
Salgskonsulent
-
Jensen & Scheele Bil:
Markedssjef
-
Toyota Insurance Services:
Leader- Strategic Projects
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Selger nye Porsche
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Saferec AS:
Mekaniker
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Avdelingsleder
-
MECA Service AS:
Kundemottaker
-
MECA Service AS:
Teknisk leder
-
MECA Service AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss:
Mekaniker
California dreaming
Mange ønsker seg denne
Volkswagens nye ID.Buzz er en bil mange snur seg etter på gata. Foreløpig er den presentert som minibuss og varebil, men flere varianter vil dukke opp i fremtiden.
Det er klart mange ønsker å se ID.Buzz som campingbil, og her har vår illustratør lekt seg med hvordan en slik bil kan se ut.
Selvsagt får den hevbart tak som alle California-modeller, og den vil få både sitte- og sengeplass til inntil fire personer.
Trolig skal California-utgaven baseres på en plattform med strukket akselavstand som også kan danne utgangspunkt for en 7- eller 8-seteres minibuss.
Volkswagen Nyttkjøretøy som bygger de populære California-modellene sier de har hendene fulle med å konvertere dagens T6 Transportere til bobiler og at de deretter vil prioritere nye T7 Multivan.
Dermed kan de tidligst ta fatt på konvertering av ID.Buzz i 2025.
Sannsynligheten er da stor for at frittstående selskaper kan komme dem i forkjøpet – portugisiske Siesta Campers sier for eksempel at de allerede er i ferd med å konvertere sin første ID.Buzz til bobil med fleksibel innredning.
Det skal bli spennende å følge med på utviklingen fremover.