Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50
Mazda BT-50

Mazdas nye allrounder

Mazda BT-50 har vært en trofast arbeidskamerat for mange håndverkere og andre med behov for en pickup. Nå står nye målgrupper for tur.

Publisert

Med kul design og økt komfort prøver Mazda å tiltrekke seg flere private brukere når neste generasjon BT-50 pickup nærmere seg produksjonsstadiet.

De definerer bilen som en ”Active Lifestyle Vehicle” og håper å beholde sine eksisterende kunder samtidig som de appellerer til nye målgrupper: Familier med en aktiv livsstil.

Ovenfor kunder i Europa skal BT-50 presenteres som den perfekte bilen for utendørs fritidsaktiviteter. Derfor har den fått en design som er mer attraktiv enn forgjengeren, mens interiør og komfort er løftet til et høyere nivå.

Og selvsagt får den også en dose Zoom-Zoom – Mazdas begrep for kjøreglede.

Noen av designelementene som benyttes i BT-50 kjenner vi igjen fra Minagi Concept som vi møtte i Genève, og Shinari, første konseptbil med Mazdas nye KODO designspråk.

SE: Minagi Concept

SE OGSÅ: Shinari Concept

Foreløpig er Mazdas informasjon sparsom med hensyn til praktiske og tekniske egenskaper, Men de bør i alle fall ta en titt på Volkswagen Amarok som er en ny målestokk i dette segmentet.

Powered by Labrador CMS