-
Bilmekaniker
NAF Senter Arendal
-
Salgssjef
Volmax AS
-
Mekaniker
Motor Forum AS Romerike
-
Avdelingsleder/Teknisk leder
Last og Tank AS
-
Selger
NDS-Group AS
-
Account Manager
Arval AS
-
Daglig leder
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Økonomi- og administrasjonsansvarlig
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Kundeansvarlig/Key Account Manager
Norges Bilbransjeforbund (NBF)/DRIVE
-
Bilskadereparatør
Bertel O. Steen Asker og Bærum AS
-
Mekaniker
Volvo Car Stor-Oslo AS
-
Bilberger
REDGO Norway AS avd Oslo
-
Salgskonsulent Næring
Toyota Romerike AS
-
Salgskonsulent
Porsche Center Son AS
-
Bilkontrollør
NAF senter Mastemyr
-
Innkjøpsansvarlig
Motor Part AS
-
Bilmekaniker
Sør Caravan AS
-
Mekaniker/tekniker
Birger N. Haug AS avd Asker og Bærum
-
Bruktbilselger
Birger N. Haug AS avd Gardermoen
-
Oppretter
Volmax
-
Bruktbilselger
Bertel O. Steen Vestfold AS
-
Næringsselger
RøhneSelmer AS
-
Digital innkjøper
Autoproff Norge AS
-
Digital selger
Autoproff Norge AS
-
Mekaniker
Birger N. Haug Oslo
-
Teamleder
Birger N. Haug Oslo
-
Takstmann
AutoIn bilskadesenter AS
1.500 el-Mercedes til Amazon
Det er mange som frykter Amazon-invasjon i for eksempel Sverige. Mercedes-Benz er ikke blant dem.

Amazon står åpenbart foran en ny Europa-ekspansjon. Sverige har vært hyppig omtalt i det siste.
Men foreløpig ser det ikke ut til at giganten skal bruke sine amerikanske Rivian for å distribuere her hos oss.
Riktignok er det helt klart at også i Europa satser de på batterielektrisk, men i en litt mer beskjeden skala.
Etter å ha investert egne penger i Rivian, har de som kjent bestilt 100.000 varebiler derfra.
Da blir volumene i Europa litt mer beskjedne, men – tross alt – 1.800 elektriske varebiler er den største enkeltordren Daimler har mottatt for sine elbiler.
De fleste av disse bilene skal i trafikk i år, sier Amazon – da kan det ikke bli mange elbiler til overs til andre Mercedes-markeder.
Hele bestillingen går på 1.200 eSprinter og 600 eVitoer.
Amazon sier at 800 av disse bilene skal til Tyskland og 500 til Storbritannia.
Da blir det ikke mange tilbake for det nye anlegget i Sverige.
Dette er ikke første gang Amazon handler hos Daimler. For to år siden kjøpte de 20.000 ikke-elektriske Sprintere.
I halen på den nye elbil-avtalen dukket det opp et element som kynikerne blant oss kan flire litt av.
Mercedes-Benz fortalte pompøst at de hadde blitt en av underskriverne på The Climate Pledge.
En aksjon som Amazon startet i fjor, der alle underskriverne forplikter seg til å bli netto karbonfrie innen 2040.
Det kan ikke ha vært et stort klimaoffer for Daimler – de har for lengst sagt at de skal være der i 2039.