-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Autoco Bærum AS:
Tekniker / Bilmekaniker
-
Karosseriforum AS:
Daglig leder
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Bergen utvider trolley-systemet
Vestlandshovedstaden blar opp 50 millioner kroner for å forlenge linje 2.

Norges siste gjenlevende trolleybusslinje, linje 2 i Bergen som har vært i drift siden 1957, har vært truet av nedleggelse mange ganger.
Nå vil Hordaland fylkeskommune imidlertid bruke 50 millioner kroner på å utvide trolleybussystemet i byen.
Det skal skje gjennom å forlenge dagens linje 2 fra Sentrum til Laksevåg. Dette innebærer forlengelse av linjen med 5,5 kilometer, med parallelle linjer, kommer det frem i en anbudsutlysning.
Prosjektet skal gjøre bruk av ladbare hybridbusser med batteridrift, og ikke utelukkende busser avhengig av kontaktledning (KL).
Linjen vil bli etablert langs eksisterende veinett, hvorav cirka 4,5 km etableres med KL-nett i begge retninger.
For den resterende ene kilometeren i sentrum vil bussene benytte batterireserve om bord.
Prosjektet vil ifølge anbudsutlysningen omfatte design, forsyning, installasjon, testing og igangsettelse av alt nødvendig utstyr for et KL-system og tre likeretterstasjoner for strømforsyning, inkludert all tilhørende kabling.