-
Motor Forum Ålesund:
Ettermarkedsleder
-
Møller Bil Asker og Bærum:
Bruktbilselger
-
Toyota Haugesund AS:
Salgssjef
-
Møller Bil Oslo Vest Volkswagen:
Fagtekniker
-
Xpeng Motors (Norway) AS:
Customer Experience Manager
-
Sulland Lier:
Mekaniker
-
Nokian Dekk AS:
Regionsansvarlig/selger – Innlandet
-
Nesbyen Auto AS:
Daglig leder - Nesbyen Auto
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Otta
-
Frydenbø Bil Ålesund AS:
Bilmekaniker
-
Alfie Bilskade AS:
Biloppretter
-
BilXtra Skøyen AS avd Asker:
Bilmekaniker
-
S. Rødsten Bilforretning AS:
Bilmekaniker
-
Bilia Insignia:
Salgsdirektør, Bilia Insignia
-
Bertel O. Steen Lastebil og Buss, Lørenskog:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
Ny toppleder for Volmax
Volmax AS har ansatt Marius Stormoen som ny administrerende direktør. - Marius bringer med seg en omfattende erfaring innen ledelse, strategi og forretningsutvikling, og vi er trygge på at han vil lede Volmax til nye høyder, sier styreleder Grant Larsen.
Marius Stormoen (53) har bakgrunn som siviløkonom fra Norges Handelshøyskole og har hatt flere nøkkelroller i ulike selskaper.
Han kommer fra rollen som strategidirektør hos Rapp Bomek AS, hvor han har ledet strategi og forretningsutvikling innen sikkerhetsprodukter.
Han har også hatt flere lederroller i RSA, som er importør og forhandlerkjede av an rekke bilmerker, og jobbet med vekst og forbedring av selskapets resultater.
I sin nye rolle som administrerende direktør for Volmax, vil Marius fokusere på å styrke selskapets posisjon i markedet, drive kommersiell fornyelse og forbedring, samt mobilisere organisasjonen rundt selskapets verdier.
Marius vil være i full gang 5. mai og vil frem til sommeren prioritere å besøke alle anleggene for å bli kjent med de ansatte og forstå deres ansvar og oppgaver.
– Jeg ser fram til å treffe Volmax’ medarbeidere, møte kundene og leverandørene og få innsikt i deres kompetanse, behov og forventninger, sier Marius Stormoen.